Sunn mat og tilpasset trening for mor og baby

 

 

Under graviditeten blir kroppen utsatt for store endringer over kort tid, derfor er det viktig med øvelser og trening som kan styrke kroppen slik at man kan unngå plager.

 

Madelen snakker om trening under og etter svangerskapet.
Her har vi fokus på mage, pust, bekkenbunn og korsrygg da dette er viktig områder som blir utsatt for større belastning. Forskning viser at trening kan være med å bidra til ett svangerskap med mindre plager, lettere fødsel og kunne takle en hektisk barselstid bedre (les mer her).

 

Hva mor spiser i svangerskapet og under amming er helt avgjørende for hvordan du og babyen din har det. Det er viktig å tilføre kroppen den næringen den trenger for en god ernæringsstatus. Randi anbefaler derfor å starte med gode vaner i kostholdet allerede mens du er gravid, slik at du vet at du og barnet ditt får i dere nok næringsstoffer. På dette kurset får dere tips og enkle grep til et balansert og godt kosthold med fargerik og blodsukkervennlig mat kroppen blir glad av.

 

 

 

 

Alle deltagerne får med seg øvelser hjem samt 25% rabatt på førstegangskonsultasjon hos osteopat og ernæringsrådgiver på Helsehuset Greaaker. 

 

Pris: 495,-

Tid: Dato kommer for nytt kurs

Sted: Helsehuset Greaaker

Påmelding på e-post: madelen@tindlund.no

 

 

 

Del på Facebook
Del på Twitter
Please reload

Aktuelle artikler

Vektnedgang og trening - Et eksempel på godt samarbeid

February 6, 2019

1/9
Please reload

Siste artikler

November 12, 2019

May 27, 2019

Please reload

Arkiv